Už jste někdy postavili něco, co nikdo nechtěl? Možná to znáte. Na trh se uvedlo něco, co vlastně moc nefunguje, ale protože už do toho padlo hodně času a peněz, všichni se raději tváří, jak je to super. Přesně takhle dopadají projekty, které nezačaly pořádným výzkumem.
Ať navrhujete službu, produkt nebo appku, uživatelský výzkum vám pomáhá pochopit motivace, potřeby a obavy uživatelů, aby na konci vznikla věc, která řeší správný problém. Pokud vám chybí kontakt s uživateli, přijďte se naučit, jak to změnit. Jak správně zarámovat, co potřebujete zjistit, jak se umět rozhodnout o prioritách a neztrácet čas a peníze s výstupy, které končí v šuplíku.
Pro Terezu je důležité, aby její práce měla pozitivní dopad. Proto se vždy zaměřuje na hloubkové porozumění potřebám a motivacím uživatele. Jako výzkumnice úzce spolupracuje s Produktovými manažery, UX/UI Designery, stejně jako se stakeholdery a experty. Díky tomu může řídit inovační proces. Má zkušenosti s prací ve výzkumných agenturách i inovačních studiích.. Ovládá řadu výzkumných nástrojů a metodik, jakými jsou etnografie, uživatelské rozhovory, testování konceptů, mapování zákaznických cest nebo dotazníkové průzkumy.
Linda v Q Designers navrhuje a realizuje kvalitativní výzkumy. Nejčastěji vede hloubkové rozhovory, testuje koncepty a zjišťuje potřeby, problémy a obavy uživatelů. Dokáže se dívat na témata z různých úhlů a hledat klíčové postřehy, díky kterým mohou vznikat smysluplné produkty a služby. Má za sebou spolupráce s ČSOB, E.ON nebo IKEA a na výstupech z jejího výzkumu stojí projekty jako Den pro školu nebo Druhý život nábytku.